Drive-in Disco

FAQ

Wij krijgen vaak dezelfde vragen binnen. Daarom hebben we hieronder een aantal van de meest gestelde vragen op een rijtje gezet met de bijbehorende antwoorden. Mochten u andere vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

  1. Is er een mogelijkheid om vooraf een optreden bij te wonen?
    De meeste feesten zijn besloten waardoor het niet mogelijk is om een optreden bij te wonen. Wij hebben wel een mix op onze Soundcloud pagina staan. Hier kunt u beluisteren hoe wij zoal draaien. Daarnaast draaien we soms ook op feesten die niet besloten zijn.

  2. Welke muziek hebben jullie zoal?
    Onze muziek is heel breed georiënteerd, zo hebben wij hebben de muziek vanaf de jaren 70 maar zeker ook de hedendaagse muziek in heel veel verschillende muziekstijlen. Wij kunnen dan ook de muziek aanpassen naar jullie wensen zolang het binnen onze muziekstijlen past.

  3. Is het mogelijk om samen een muzieklijst samen te stellen?
    Natuurlijk is het mogelijk om bij ons vooraf nummers aan te geven die u graag wilt horen op uw feest. De nummers zullen wij dan, voor zover mogelijk, bij ons hebben en draaien op uw feest.

  4. Kunnen de gasten ook verzoeknummers indienen op het feest?
    Dit is door uzelf te bepalen of u dit wel of niet wilt op uw feest. Er kan ook voor gekozen worden om alleen verzoekjes te accepteren binnen een bepaalde vooraf aangegeven muziekstijl.

  5. Hoeveel tijd kost het om op te bouwen en weer af te bouwen?
    Dit is afhankelijk van hoeveel licht en geluid er nodig is op uw feest. Gemiddeld zijn wij een anderhalf uur bezig met opbouwen en ook weer een uur met afbouwen. Vooraf zullen we in overleg aangeven hoe laat wij zullen beginnen met opbouwen van onze drive-in.

  6. Is eerder opbouwen mogelijk?
    Mocht het zo zijn dat het licht en geluid op dezelfde ruimte moet komen waar u bijvoorbeeld vlak voor het feest nog een diner heeft, dan kunnen we in overleg daarvoor opbouwen zodat u niet gestoord wordt tijdens het eten.

  7. Zijn reiskosten bij de prijs inbegrepen?
    De eerste 40 kilometer van de totale afstand heen en terug worden niet berekend. Alle kilometers daarna gaan tegen een meerprijs per kilometer.

  8. Is Marcel of Ruud altijd aanwezig?
    Nee, wij hebben tegenwoordig teveel feesten om het met zijn tweeën te doen. Wij hebben een vaste groep dj's die wij voor ons op pad sturen. Van te voren krijgt u te horen wie er komt draaien.

  9. Komen jullie altijd met zijn tweeën?
    Wanneer het mogelijk is komen wij met z'n tweeën. Het komt echter vaak voor dat wij meerdere feesten tegelijk hebben en dat er één van ons aanwezig zal zijn.
Contactgegevens: Bedrijfsgegevens:
E-mailadres: info@thedifferences.nl KvK: 54452600
Tel. Marcel van Lith: 06-41453096 ING bank: NL29INGB0005832787 Privacy beleid
Tel. Ruud Römer: 06-34481723 BTW nummer: NL851311015B01 Algemene voorwaarden